یزدفردا :در مراسمی با حضور  مدیران ارشد گروه تعاونی پیشگامان برند شرکت پیشگامان امن افزار به پیشگامان کی پاد تغییر کرد.

تغییر برندیک پیشگامان امن افزار یکی از شرکت های تخصصی گروه در حوزه ارائه خدمات و محصولات امنیتی و شبکه


به گزارش یزدفردا : شرکت پیشگامان امن افزار یکی از شرکت های تخصصی گروه در حوزه ارائه خدمات و محصولات امنیتی و شبکه می باشد که فعالیت خود را از سال 84 آغاز کرده است.مدیران این گروه بعد از هفت سال فعالیت تصمیم گرفتند این شرکت را ریبرند کنند.
تغییر برندینگ این شرکت در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه پیشگامان از جمله مدیرعامل، اعضای هئیت مدیره، مدیران عامل سایر شرکت های گروه، مشاوران تبلیغاتی و برندینگ وهمچنین  پرسنل این شرکت در مجتمع فنی بهشتی یزد برگزار شد.
در این مراسم بعد از افتتاح نمادین مجتمع فنی بهشتی حاضران با حضور در شرکت پیشگامان کی پاد با بخش های مختلف این شرکت آشنا شدند.

تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در شرکت پیشگامان کی پاد
 در این مراسم محمدرضا رضایی نژاد در سخنانی به تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در شرکت پیشگامان کی پاد پرداخت و خاطرنشان کرد: شرکت های تخصصی گروه تعاونی پیشگامان علاوه بر جذب نیروهای جوان باید سعی در نخبه پروری داشته باشند تا در آینده نزدیک نیاز نیروی انسانی کشور را در حوزه های مربوطه تامین کنند.
وی افزود: امنیت یکی از مقوله هایی است که مدتی است در کشور ما جدی گرفته می شود ولی در گروه پیشگامان این مهم از هفت سال پیش به صورت جدی و تخصصی آغاز شده است و معتقدیم یکی از منابع سودآور در حوزه فناوری اطلاعات است.

رضایی نژاد با اشاره به عملکرد شرکت پیشگامان کی پاد در هفت سال گذشته گفت: از روند امور در این شرکت رضایت داریم ولی انتظار بیشتری هست که امیدواریم این تغییر برندینگ بتواند نقش موثری در بهبود فعالیت های این شرکت داشته باشد.

تشریح دلایل تغییر برندینگ این شرکت تو محمدعلی عاقلی، مدیرعامل شرکت پیشگامان کی پاد

قبل از سخنان رضایی نژاد،  محمدعلی عاقلی، مدیرعامل شرکت پیشگامان کی پاد در سخنانی به تشریح دلایل تغییر برندینگ این شرکت پرداخت. وی گفت: شرکت پیشگامان کی پاد که نام و برند جدید شرکت پیشگامان امن افزار می باشد، بنا به دلایلی از یک سال گذشته در صدد تغیر نام و عنوان خود بر آمده تا همسو با فعالیتها و تعهدی که نسبت به مشتریان خود دارد در شکل و شمایل و فضایی جدید نسبت به ارائه خدمات و محصولات خود اقدام نماید.
وی افزود: برنامه کی پاد پیرو برنامه های امن افزار بوده با این تفاوت که تعهد دارد با نمایش بنیه علمی پرسنل، مشاورین و اعضای هیئت مدیره خود و تولید مقالات و گزارشات مرتبط با امنیت اطلاعات به مرجعی در این زمینه تبدیل شده و شعار خود را که "مشاور برتر امنیت اطلاعات" می باشد را به منصه ظهور بگذارد.در کنار این موضوع، کی پاد سعی دارد در حیطه ای از امنیت اطلاعات وارد شود که شاید تاکنون هیچ شرکت امنیتی به صورت خاص و متمرکز به آن وارد نشده باشد.

کی پاد قصد دارد با تمرکز بر روی ارائه سرویسهای امنیتی، حلقه نهایی چرخه امنیت باشد

مدیرعامل شرکت پیشگامان کی پاد خاطرنشان کرد: این شرکت قصد دارد با تمرکز بر روی ارائه سرویسهای امنیتی، حلقه نهایی چرخه امنیت باشد که قسمتی از آن را سخت افزارها و نرم افزار های امنیتی تشکیل می دهد.
چرا که عمده شرکت های فعال در این حوزه به دلیل کسب سود بالاتر، بیشتر به ارائه محصولات امنیتی می پردازند وکمتر به ارائه سرویسهای امنیتی توجه می کنند. اما این موضوع در کی پاد کاملاً بر عکس بوده و تمرکز ما در این شرکت ارائه راهکارها و سرویس های امنیتی می باشد .

تهیه طرح های جامع امنیت اطلاعات ، مشاوره و پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)،


وی در ادامه با معرفی این سرویس ها گفت: تهیه طرح های جامع امنیت اطلاعات ، مشاوره و پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)، مشاوره امنیتی و برخی از سرویسهای جدید امنیتی که به دلیل داشتن مزیت رقابتی به موقع خودش عنوان خواهند شد، از جمله این خدمات می باشد.
عاقلی در تشریح ارائه خدمات در ارائه سرویس های امن شبکه ای گفت: در این بخش فعالیت هایی همچون سرویس های خصوصی مجازی (VPS)، سرویس های پست الکترونیک ، سرویس های کلیدهای دیجیتال می توان اشاره کرد.
برگزاری دوره ها، سمینارها و همایشهای آموزشی تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات در راستای ارتقای فرهنگ امنیت اطلاعات از دیگر برنامه های این شرکت بود که عاقلی به آن اشاره کرد.

ارائه سرویس های مرکز عملیات امنیت یا SOC

وی تاکید کرد: مهمتر از همه ارائه سرویس های مرکز عملیات امنیت یا SOC می باشد که در حقیقت کی پاد به این بهانه بوجود آمد و این سرویس به عنوان اولین خدمت این شرکت به جامعه ایرانی جهت ارتقای کمی و کیفی امنیت اطلاعات در شبکه های کامپیوتری می باشد.

این مرکز به عنوان اولین مرکز عملیات امنیت در ایران با مالکیت این شرکت راه اندازی شد و برای اولین بار این سرویس را به شبکه های کامپیوتری شرکت ها و ادارات ایرانی خواهد داد. در این مرکز تمرکز بر روی تحلیل و آنالیز گزارشات سیستم های امنیتی خواهد بود تا در صورت وجود فعالیت مشکوکی در شبکه، قبل از بوقوع پیوستن آن، آنرا شناسایی نموده و در صدد پیشگیری از آن بر آید. کاری که در شبکه های کامپیوتری مغفول مانده بوده و توجهی به آن نمی شده است.
مدیرعامل شرکت پیشگامان کی پاد خاظرنشان کرد: در هر صورت پیشگامان کی پاد سعی دارد تا به عنوان بازوی امنیتی گروه پیشگامان کویر یزد در راستای اهداف خود و این گروه عظیم فعال در زمینهIT قدم برداشته و خود را به عنوان مرجعی در زمینه مباحث مرتبط با امنیت اطلاعات مطرح نماید. در همین رابطه این شرکت مرکز تحقیقاتی را که به صورت تخصصی برروی امنیت اطلاعات کار می کند را راه اندازی نموده و بر روی طرح های امنیت اطلاعات  سرمایه گذاری می کند و قصد دارد از طرح هایی که مرتبط با این حیطه بوده و قابلیت تجاری سازی دارند، حمایت نماید.

راه اندازی انجمن های تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات

همچنین راه اندازی انجمن های تخصصی در زمینه امنیت اطلاعات جزء دیگر برنامه های این شرکت می باشد که در آینده نزدیک نسبت به راه اندازی و فعالسازی آن اقدام خواهد شد.
وی افزود: بحث مشاوره های آنلاین و رایگان در این زمینه نیز جزو دیگر برنامه های این شرکت در راستای ارتقای سطح امنیت اطلاعات در کشور می باشد.

علاقه مندان می توانندجهت کسب اطلاعات بیشتر در آینده به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.kaipod.ir   مراجعه نموده و از سرویس های این شرکت بهره مند شوند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا